Wednesday, 2 March 2016

PELAPORAN AKTIVITI MINGGUAN KOKURIKULUM

Tarikh                    : 02 Mac  2016
Hari                        : Rabu
Masa                     : 2.30-3.30 petang
Perjumpaan       : Kelab da Persatuan Bil 06/2016

BIL
UNIT KOKO
TEMPAT
AKTIVITI
KEHADIRAN
Guru
Murid
1
Bahasa Melayu
1 Timina
Membina rima dan jeda pantun



     5
26/28
2
Bahasa Inggeris
Bilik Tayangan

Listening to the song and fill in the blanks
     4
29/31
3
Agama Islam
Surau
Amali pelakuan solat yang sebetulnya

     11
32/34
4
Sains
PSS
Membaca buku cerita tentang Sains

      5
28/31
5
Doktor Muda
Lobi
Skuad Denggi
Membasmi tempat pembiakan nyamuk aedes

     6
34/35
6
Komputer
1 Sitosina
Melukis dan menamakan alatan-alatan dalam makmal komputer

     4
24/24
7
SPBT
Kantin
Melukis Poster

      3
27/27

Jumlah Kehadiran                            :               200
Jumlah Kehadiran Sepatutnya         :               210
Peratus Kehadiran                           :               95.2









 LAPORAN AKTIVITI MINGGUAN KOKURIKULUM (SUKAN PERMAINAN)

Tarikh                    : 02 Mac  2016
Hari                        : Rabu
Masa                      : 3.30-4.30 petang
Perjumpaan           : Sukan dan Permainan  Bil 06/2016

BIL
UNIT KOKO
TEMPAT
AKTIVITI
KEHADIRAN
Guru
Murid
1
Bola Baling
Dataran Terbuka
            Latihan Bola Baling



    4
35/36
2
Bola Jaring
Gelanggang bola jaring

 Kemahiran menghantar bola
    8
35/38
3
Badminton
Dewan Terbuka
           Teknik Rejam

    6
50/52
4
Ping Pong
Bilik Kokurikulum
            Teknik pukulan tinggi
    6
29/33
5
Bola Sepak
Padang Bola
           Lerek bola dengan jarak dekat

    6
51/51

Jumlah Kehadiran                            :               200
Jumlah Kehadiran Sepatutnya         :               210
Peratus Kehadiran                           :               95.2









 Turut diadakan juga latihan
1. Sepak Takraw
2. Catur




 Terima kasih kepada guru-guru penasihat, murid-murid yang telah melaksanakan aktiviti kokurikulum serta ibu bapa SEDERAP 

Terima kasih.



No comments:

Post a Comment