Tuesday 13 February 2018

Majlis Pelancaran Program Amalan Guru Penyayang

Sambutan Hari Lahir Murid (Januari & Februari)

Tarikh : 12 Februari 2018
Hari    : Isnin
Masa  : 8.50 - 9.10 pagi
Dataran Perhimpunan

Unit Bimbingan & Kaunseling telah melancarkan Program Amalan Guru Penyayang yang telah dirasmikan oleh Tn Guru Besar, En Sukimin Bin Juki. Sebanyak 62 buah kek telah disumbangkan oleh para ibubapa yang anaknya menyambut hari lahir pada bulan Januari dan Februari 2018.  Ini merupakan program yang pertama diadakan melibatkan sumbangan kek daripada ibubapa. Program sambutan hari lahir ini bakal diadakan dua bulan sekali bagi memberikan peluang yang sama kepada murid lain.
Program berakhir dengan sesi jamuan makan kek kepada semua warga sekolah di kelas masing masing dengan diuruskan oleh guru kelas dan pembantu guru kelas.






1 comment:

Blogger said...

If you're attempting to lose kilograms then you need to jump on this totally brand new custom keto meal plan diet.

To create this service, licenced nutritionists, fitness couches, and top chefs have united to produce keto meal plans that are powerful, painless, money-efficient, and enjoyable.

From their launch in early 2019, thousands of clients have already transformed their figure and health with the benefits a proper keto meal plan diet can offer.

Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones given by the keto meal plan diet.

Post a Comment