Tuesday 22 May 2018

PENGHARGAAN ATAS SUMBANGAN BUKU UNTUK 
PUSAT SUMBER SEKOLAH






Assalammualaikum dan salam ramadhan, syukur kehadrat illahi atas kurniaan nikmat ini. Untuk pengetahuan semua pihak sekolah telah menerima dua buah kotak yang mengandungi buku-buku berilmiah yang sangat menarik dan bersesuai dengan murid-murid sekolah rendah. Buku-buku ini telah disumbangkan oleh keluarga adik Husna Maisarah kelas 1 topaz. 

Dengan ini, pihak sekolah ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian keluarga adik Husnah Maisarah kerana memberikan sumbangan yang sangat bermakna ini. Untuk pengetahuan semua pusat sumber sekolah ini amat memerlukan bahan bacaan untuk menambah koleksi-koleksi buku yang sedia ada. Sumbangan buku amat-amat dialu-alukan bagi memantapkan lagi bahan bacaan yang sedia ada. Murid-murid juga sudah pasti sangat gembira menerima bahan bacaan yang baru dan segar. Pihak sekolah amat menghargai segala sumbangan dan sokongan daripada ibubapa dan masyarakat sekitar. 

Sekian.Terima kasih.
Terima kasih atas sumbangan

Diantara buku-buku sumbangan daripada Keluarga Husna Maisarah

2 comments:

Blogger said...

According to Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh an average of 19 kilos less than us.

(And by the way, it is not related to genetics or some hard exercise and EVERYTHING to "how" they are eating.)

P.S, I said "HOW", not "what"...

Click this link to uncover if this short test can help you discover your true weight loss potential

Blogger said...

As claimed by Stanford Medical, It is in fact the SINGLE reason women in this country live 10 years longer and weigh on average 19 kilos lighter than we do.

(And by the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING to "how" they eat.)

BTW, What I said is "HOW", not "what"...

TAP on this link to reveal if this short test can help you release your true weight loss potential

Post a Comment