Thursday 20 February 2020

MAJLIS PERMUAFAKATAN KPM DAN PDRM: PROGRAM JOM KE SEKOLAH

Program Jom ke Sekolah adalah merupakan program kolaboratif antara Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) dan Polis Diraja Malaysia (PDRM) dalam usaha menangani permasalahan disiplin dan salah laku murid. Penglibatan pihak polis dalam kawasan sekolah adalah melalui Pegawai Perhubungan Sekolah (PPS) di semua sekolah KPM.

Pada 17 Februari 2020 yang lalu sekolah ini telah melancarkan  Program Jom ke sekolah peringkat sekolah. Majlis ini dirasmikan oleh Tuan Koperal Khairul Anwar bin Zailani, Pegawai Perhubungan Sekolah, Turut hadir di majlis tersebut  Encik Nazarudddin bin Muhamad, YDP PIBG, Encik Aziz bin Ibram, Ketua Kg. Limau Manis merangkap Pengerusi MPKK, Encik Raden Mohd Azmee, Wakil Penduduk Persuiaran 5, Desa Pinggiran Putra dan Wakil PIBG Puan Fatimah Ismail.

Teks Perutusan Menteri telah dibaca oleh Puan Maznah binti Mohd Noor, PK SKDPP manakala teks perutusan Ketua Polis Negera dibaca oleh Tuan Koperal Rhoma Bilis dari Balai Polis Dengkil. Selain itu pelancaran  Buku Panduan PPS untuk digunapakai oleh sekolah oleh Tuan Koperal Muhammad Khairol bin Zailani, Pegawai Perhubungan Sekolah.

Majlis hari tersebut diakhiri dengan Ziarah Cakna ke salah sebuah rumah murid Tahun 6 di Kampung Limau Manis Sg. Merab.













1 comment:

Blogger said...

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

At least 160000 women and men are utilizing a simple and secret "liquid hack" to burn 2lbs each and every night while they sleep.

It's painless and works on anybody.

This is how you can do it yourself:

1) Go grab a clear glass and fill it up half full

2) Then follow this crazy hack

you'll become 2lbs thinner in the morning!

Post a Comment