Tuesday 18 March 2014

Konsert Amal Hari Guru Negeri Selangor


Jawatan Kuasa Penganjur Sambutan Hari Guru Peringkat Negeri Selangor 2014 akan menganjurkan Konsert Amal Hari Guru Negeri Selangor.  Tujuan konsert ini diadakan adalah untuk mengumpul dana bagi sambutan Hari Guru Peringkat Negeri Selangor yang mana Daerah Sepang menjadi tuan rumah.


Konsert amal ini akan diadakan pada 2 dan 3 April di Sekolah Seri Puteri dan kemuncaknya pada 5 April 2014 di Auditorium Cempaka Sari, Perbadanan Putrajaya, Wilayah Persekutuan Putrajaya.  





Untuk menyaksikan konsert pada 2 April 2014 (Rabu), murid-murid bolehlah menmbeli tiket berharga RM10 daripada Penolong Kanan Kokurikulum, Pn. Salmah Ismail.  Pada tarikh ini, konsert tersebut dikhususkan kepada murid dari sekolah rendah.  
Tarikh: 2 April 2014(Rabu)
Masa: 3.00 - 5.00 petang
Tempat: Sekolah Seri Puteri, Cyberjaya
Sementara bagi konsert kemuncak pula, tiketnya adalah bernilai RM300, RM200, RM100 dan RM50.  Sehubungan dengan itu, pihak sekolah amat mengalu-alukan sebarang sokongan dari pihak ibu bapa/penjaga untuk memberi sumbangan dengan membeli tiket-tiket yang diamanahkan kepada sekolah kita untuk membantu menjualnya. 

No comments:

Post a Comment