Tuesday, 4 April 2017

LAPORAN PERHIMPUNAN RASMI MINGGUAN

Tarikh: 3 April 2017 (Minggu 13)
Hari : Isnin
Guru Bertugas :
1. Nor Sabariah Bt Awang Ngah

2. Anis Farhah Bt Ms Isa
3. Ili Syahirah Bt Abd Ghani
4. Nurul Hidayah BT Wahid @Abd Wahid (cuti bersalin)
5. YM Tengku Fairuz Bt Raja Hassan

Aktiviti:
1. Doa
2. Nyanyian lagu rasmi
3. Bacaan ikrar
4. Laporan minggu lepas & disiplin
5. Penyampaian anugerah 3K
6. Ucapan GPK Kokurikulm

Laporan Guru Bertugas minggu lepas (Pn Nur Izzati)
- buang sisa makanan yg sudah dimakan ketika rehat buang dalam tong sampah. Jangan buang sampah sebarangan dalam sangkar kitar semula yang terdapat di kantin.
- duit hendaklah disimpan elok-elok.
- pada waktu rehat jika terdegar bunyi loceng habis rehat pastikan terus duduk di dewan terbuka. 

Laporan Guru Disiplin (Ustzah Salwa)
- Murid hendaklah memakai pas keluar ketika pergi ke bilik khas.
- Ketua dan penolong mesti ambil pas keluar jika pergi ke bilik khas selepas rehat atau pada awal rehat
- Jika  ada guru yg meminta tolong pada waktu persekolahan hendaklah meminta pas keluar daripada guru tersebut. Kerana setiap guru mempunyai pas keluar khas. Jika tidak markah dimerit akan dipotong. 

Ucapan GPK KOKURIKULUM (Pn Salmah)
- ucapan tahniah kerana hadir ke sekolah.
- Ucapan tahniah kerana hadir awal ke sekolah.
- Cuaca yang kurang baik. Sila jaga  kesihatan diri dengan baik.
- Tingkatkan kecemerlangan diri utk mendpt markah yg lebih baik.
- Pada murid tahap 2 : 20 org x hadir ke aktiviti kokorikulum. Pastikan jika tidak hadir beri surat tunjuk sebab.
- Markah koko penting utk thn 6 nanti.
- Ucapan terima kasih dan tahniah kerana memberi kerjasama dalam membuat kutipan paket milo. Sekolah mendapat 4 kotak bulu tangkis dan 10 raket.





Bacaan doa oleh Adik Alif Firhan 
Bacaan Ikrar oleh Ketua Pengawas Adik Amirul 

Barisan guru bertugas (dari kiri : Pn Nor Sabariah, YM Tengku Fairus, Ustazah Salwa, Miss Ili)

Pemenang 3K tahap 2 (6 Utarid)

Pemenang 3K Tahap 1 (3 Jaguar)

Ucapan daripada barisan pentadbir GPK Koko (Pn Salmah)




No comments:

Post a Comment