Wednesday 17 January 2018

KOKURIKULUM


AKTIVITI MINGGUAN UNIT KOKURIKULUM
DAN PERHIMPUNAN RASMI PASUKAN BADAN  BERUNIFORM 2018

KELAB PERSATUAN/SUKAN PERMAINAN
PASUKAN BADAN BERUNIFORM
PERHIMPUNAN RASMI PBB
CATATAN
17 JAN
24 JAN
15 JAN
TKRS
07 FEB
14 FEB
12 FEB
PENGAKAP
21 FEB
28 FEB
12 MAC
PPIM
07 MAC
14 MAC
16 APRIL
PPT
28 MAC
04 APRIL
14 MEI
TKRS
11 APRIL
18 APRIL
16 JULAI
PENGAKAP
25 APRIL
02 MEI
13 OGOS
PPIM
09 MEI
04 JULAI
17 SEPT
PPT
11 JULAI
18 JULAI
15 OKT
TKRS
25 JULAI
01 OGOS
12 NOV
PENGAKAP
08 OGOS
15 OGOS


29 OGOS
05 SEPT




Makluman 1
Adalah dimaklumkan jadual di atas adalah tarikh pelaksanaan aktiviti mingguan kokurikulum untuk kelab Persatuan, Pasukan Badan Beruniform, Sukan dan Permainan serta tarikh untuk pemkaian baju unit beruniform samada t.shirt beruniform atau set baju yang lengkap untuk Perhimpunan Rasmi Badan Beruniform yang diadakan pada hari Isnin minggu ketiga bagi setiap bulan.

Makluman 2
Untuk pelaksanaan Aktiviti Mingguan Kokurikulum pada setiap hari Rabu pula (rujuk jadual) murid-murid dikehendaki memakai baju mengikut unit badan beruniform masing-masing. Murid-murid tidak dibenarkan balik selepas waktu akhir PdP dan terus bearda di sekolah   sehingga waktu kokurikulum tamat iaitu pada jam 04.30 petang.

Makluman 3
Setiap orang murid Tahun 4, 5 dan 6 dikehendaki mempunyai Buku Rekod PAJSK yang boleh dibeli di kedai buku sekolah. Buku rekod ini penting untuk catatan aktiviti, kehadiran, penyertaan dan pencapaian murid dalam kokurikulum. Murid-murid juga digalakkan mempunyai buku log untuk aktiviti mingguan kokurikulum untuk kelab persatuan dan unit beruniform. Buku ini boleh digunakan selama 3 tahun bermula dari tahun 4 hingga tahun 6. Galakkan dari ibu bapa adalah amat dihargai untuk kecemerlangan kokurikulum anak tuan/puan.

Kerjasama diucapkan terima kasih..

SALMAH BINTI ISMAIL
PK Kokurikulum
SK Desa Pinggiran Putra.


1 comment:

Blogger said...

If you're attempting to lose fat then you certainly need to start following this totally brand new tailor-made keto diet.

To create this service, licenced nutritionists, fitness trainers, and professional chefs united to develop keto meal plans that are useful, decent, money-efficient, and satisfying.

Since their first launch in January 2019, hundreds of clients have already remodeled their figure and health with the benefits a professional keto diet can give.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones provided by the keto diet.

Post a Comment