Monday 8 January 2018

LAPORAN PERHIMPUNAN RASMI MINGGUAN , 8 JANUARI 2018

Perhimpunan mingguan pada kali ini telah dijalankan pada ketetapan berikut:

Hari: 8 Januari 2018
Tempat: Dewan terbuka SEDERAP

Guru yang bertugas:

1. Pn Norwati bt Mohammad Supian
2. Pn Syajaratuddur bt Mahamod
3. Pn Norlizawati bt Mohd Razali
4. Nurul 'Aqilah bt Mohd Tahir
5. Suhaizan bt Che Osman
6. Shahriha bt Raman



Alhamdulillah, bersyukur kita ke hadrat Ilahi kerana perhimpunan mingguan pada hari ini telah berjalan dengan jayanya.  Seperti biasa, perhimpunan akan dimulakan dengan bacaan doa yang diketuai oelh wakil murid.  Kemudian, diikuti pula dengan nyanyian lagu Negaraku, lagu Negeri Selangor dan lagu Sekolah yang dinyanyikan oleh para guru dan murid-murid dengan penuh bersemangat.  Bacaan ikrar juga dilakukan bersama-sama sejurus tamat nyanyian tersebut.

Beberapa laporan dan pesanan telah disampaikan oleh guru bertugas pada minggu lepas.  Antaranya mengenai kedatangan lewat ke sekolah.  Murid-murid mesti tiba di sekolah sebelum pukul 7.30 pagi.  Selain itu, murid diingatkan agar menjaga disiplin sepanjang berada di sekolah.


Pada hari ini juga telah diperkenalkan dua orang guru baharu yang baru berpindah ke SEDERAP iaitu Puan Shahriha bt Raman dan Puan Siti Norhidayah bt Azmee.


Selain itu, penyampaian hadiah kepada murid-murid yang telah terlibat dalam aktiviti sempena Program Maju Diri (PMD).  Bagi Tahun 2 dan 3 pertandingan mewarna buah-buahan, manakala bagi Tahun 4,5,6 pertandingan melukis dan mewarna poster.  Setiap kelas, seorang sahaja murid telah dipilih untuk mendapat hadiah.


Sebelum perhimpunan mingguan ditamatkan, ucapan serta amanat telah disampaikan oleh pentadbir iaitu Puan Maznah bt Mohd Noor.  Antara amanat yang disampaikan ialah murid mesti sampai awal ke sekolah.  Murid juga diingatkan agar sentiasa menyemak buku-buku mengikut jadual kelas yang ditetapkan.



Nyanyian lagu Negaraku, Negeri Selangor dan lagu Sekolah



Bacaan ikrar oleh wakil murid

Bacaan ikrar

Bacaan ikrar

Laporan guru bertugas minggu lepas: Pn Atirah bt Mustafa

Ucapan guru baharu: Siti Norhidayah bt Azmee

Ucapan guru baharu: Pn Shahriha bt Raman

Laporan kokurikulum:Ustaz Zulhilmi bt Nawawi

Penyampaian hadiah aktiviti Program Maju Diri 2018

Penyampaian hadiah aktiviti Program Maju Diri 2018

Penyampaian hadiah aktiviti Program Maju Diri 2018


Penyampaian hadiah aktiviti Program Maju Diri 2018


Ucapan wakil pentadbir: Puan Maznah bt Mohd Noor




2 comments:

Blogger said...

Strange "water hack" burns 2lbs overnight

Over 160 000 women and men are utilizing a simple and secret "water hack" to lose 1-2lbs every night while they sleep.

It is easy and works on everybody.

Here's how you can do it yourself:

1) Go get a clear glass and fill it with water half glass

2) And then use this proven HACK

and you'll become 1-2lbs thinner as soon as tomorrow!

Blogger said...

Do you understand there is a 12 word phrase you can communicate to your man... that will induce intense emotions of love and impulsive attraction for you buried within his heart?

Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, please and protect you with all his heart...

====> 12 Words Will Fuel A Man's Love Instinct

This instinct is so built-in to a man's mind that it will drive him to try harder than ever before to make your relationship as strong as it can be.

As a matter of fact, triggering this influential instinct is so mandatory to achieving the best possible relationship with your man that the second you send your man a "Secret Signal"...

...You will instantly notice him expose his mind and heart to you in a way he never experienced before and he will perceive you as the only woman in the galaxy who has ever truly appealed to him.

Post a Comment