Saturday 19 April 2014

PELAPORAN PERTANDINGAN ACTION SONG

TARIKH : 09 APRIL 2014
TEMPAT : SK DESA PUTRA
HARI       : RABU

Pelaporan:
Pada 09 April (Rabu) SK Desa Pinggiran Putra telah menghantar satu pasukan ke Pertandingan Action Song Peringkat Daerah Sepang di SK Desa Putra. Pasukan ini terdiri daripada 15 orang peserta murid-murid Tahun 3.
Pasukan ini dibiEn. Sukimin bin Jukimbing dan dilatih oleh guru-guru Bahasa Inggeris iaitu Pn. Jawahir, Pn Nurhafiza, Pn Nurul Hidayah dan Pn Hana' Iqbal. Latihan dijalankan pada waktu Language Art dan waktu yyang sesuai mengikut kelapangan guru.
Walaupun sekolah baharu 3 bulan dibuka, guru-guru Bahasa Inggeris masih bersemangat untuk menyertai pertandingan ini dengan mendapat sokongan padu daripada GPK Kokurikulum Pn. Salmah binti Ismail dan Guru Besar En Sukimin bin Juki.
Walaupun pasukan ini tidak mendapat tempat dalam pertandingan ini, namun guru-guru dan murid-murid sekolah ini teldan berkongsi ideaah dapat menimba ilmu dan berkongsi idea dari sekolah-sekolah yang memenangi pertandingan tersebut.
Jutaan terima kasih kepada semua pihak yang telah membantu secara langsung atau tidak langsung dalam pertandingan tersebut. Pihak kami akan sedaya upaya untuk meningkatkan kualiti peserta bagi pertandingan yang akan datang.


Aksi murid ketika pertandingan Action Song

Pasukan Action Song SKDPP

No comments:

Post a Comment